Je kan je aankopen online afrekenen. Volgende betaalmogelijkheden zijn beschikbaar online: de cora-kaart, Visa, Maestro, MasterCard en Bancontact.
Bij het afhalen van een bestelling die je online hebt betaald, zou je kunnen vaststellen dat bepaalde producten niet in voorraad zijn en dat het bedrag van de ontvangen bestelling dus lager ligt dan wat je hebt betaald.
Er zijn dan twee mogelijkheden, afhankelijk van het feit of je een krediet- of debetkaart hebt gebruikt:
- Kredietkaart: het betaalde basisbedrag gaat niet onmiddellijk van je rekening. Het gaat om een waarborg die het maximale bedrag van je bestelling dekt. Nadat je bestelling is afgehaald, worden bestelde producten die niet beschikbaar zijn van het totale bedrag van je bestelling afgetrokken.
- Debetkaart: het betaalde basisbedrag gaat van je bankrekening bij het bevestigen van je bestelling. Als er bestelde producten niet beschikbaar zijn bij het afhalen, ontvang je enkele dagen later (over het algemeen 2 tot 3 werkdagen) het verschil tussen het bedrag van de oorspronkelijk betaalde bestelling en het bedrag van de ontvangen bestelling.
Deze verrichtingen gebeuren rechtstreeks op je bankrekening. Wij komen voor dit type transactie op geen enkel moment tussenbeide op je bankkaart of je cora-kaart.
Mocht je een probleem vaststellen bij de terugbetaling op je rekening, contacteer dan rechtstreeks je verkooppunt en bezorg het de bankverrichtingen die betrekking hebben op je bestelling.